PODPOWIEDZI:
VideoTesty.pl

myPhone 8920TV MARKpro

OPIS myPhone 8920TV MARKpro
Obudowę myPhone 8920TV MARK pro-wykonano z wysokiej jakości materiałów, będących połączeniem metalu i twardych tworzyw sztucznych, w kolorze perłowego cappuccino. Aparat cyfrowy wyposażony w 2-megapikselową matrycę schowany jest za przesuwaną klapą chroniącą obiektyw przed przypadkowym zabrudzeniem. Dotykowy ekran o przekątnej 2,4 cala oprócz spełniania swojej podstawowej funkcji, umożliwia również obsługę urządzenia za pomocą palca lub dołączonego do zestawu rysika.
Instrukcja obsługi do myPhone 8920TV MARKpro

RANKINGI Telefonów komórkowych

NEWSY DOTYCZĄCE Telefonów komórkowych

ARTYKUŁY I PORADY DOTYCZĄCE Telefonów komórkowych

Oceń myPhone 8920TV MARKpro

Ocena:

5 na podstawie 4 ocen

  • Przemo1985 napisał(a) 3 lata, 11 miesięcy temu:

    Mam ten telefon miesiąc,jest niesamowity ma wszystko co jest potrzebne w pracy i w czasie wolnym a zwłaszcza polecam go osobom przebywającym często na wyjazdach tv znakomita aparat przy swoich 2mpx jest ok nie ma kaszki a jakością dorównuje niektórym pseudo 5mpx bateria na początku trzyma po 2 ,3 dni ale z czasem poszerza swoją pamiec i obecnie trzyma mi 7 dni bez kitu jedyne co jest słabe to menu które po jakimś czasie jest monochromatyczne ponieważ nie można w nim nic zmienić , wifi działa super każdy hot spot znajduje przegladarka opera nagrywanie i radia i tv edycja muzyki oraz zdjęć dzwieki poli mono mp3 odtwarza filmy rmvb oraz avi!!!!!!.A przedewszystkim i powtarzam to wszystkim nie jest to telefon z chin.JEST TO POLSKA KONSTRUKCJA TO POLSKI TELEFON PRODUKOWANY W OLEŚNICY HEHE SUPER CACKO POLECAM za tą cene a było to 399zł zabawka niesamowita

  • Radek napisał(a) 3 lata, 11 miesięcy temu:

    rotacja czasami glupieje, ekranik rysuje (dotykowy), dziala jak ma ochote, Dual sim - cos wspanialego (pamieta z ktorej karty dzwonisz) aparat (to telefon a nie lustrzanka), bateria troche przereklamowana (chociaz duzo gadam ale 9 h rozmow - to nie wytrzyma) do menu trzeba sie przyzwyczaic ale ogolnie nie zamienilbym go nawet na E52. Polecam nie tylko z powodu ze polski ale jest to fajna zabawka

  • lolcio1980 napisał(a) 3 lata, 11 miesięcy temu:

    Bardzo dobry telefon. TV odbiera świetnie i super nagrywa (na potem). Radio też jest ok. Za tą cenę nie spotkałem tak wypasionego fona. Czyta wszystkie micro-SD. Extra patent z przesłoną na obiektyw. Jakość zdjęć i filmów ok. Niestety zakupiony w markecie nowy fon okazał się być używany i jakby celowo uszkodzony (ciekawy sposób zwalczania konkurencji), zorientowałem się gdyż zapomniano skasować kontakty i esy z pamięci, a obiektyw był przesunięty. Polecam zwłaszcza wszystkim mającym za dużo sim-ów. ;) Sam nie zamierzam się już z nim rozstawać, aż padnie (Jak świętej - prawie - pamięci Motka V360, która przeżyła wszystkie nokie i inne przereklamowane "cuda" (po prawie 10-u latach zaczęła kończyć się bateria - ale solidne firmy muszą zostać wykończone, aby wielcy mogli wciskać swoje badziewie za nienormalną kasę)). Heh.. Pozdrawiam. P.S. Instrukcja zaskoczyła mnie ilością przydatnych informacji - opisane polskie warunki.. Tak szczerze to można by o nim pisać i pisać, bo ciągle miło zaskakuje.

  • ageh napisał(a) 3 lata, 11 miesięcy temu:

    tak się składa, że ma bardzo ciekawe parametry. niesamowity czas czuwania. cała reszta tak jak piszą o nim "wszystko-mający" warto wydać te 550zł bo w tej cenie nie ma nic lepszego a jak na jakość to cena jest nawet za nisko hehe

Pytania i odpowiedzi

  • Nie ma jeszcze żadnych pytań. Możesz być pierwszy.

myPhone 8920TV MARKpro